Obietnica i pewne zmiany

2 Comments
Ostatnio zdarza mi się zaniedbywać bloga i Was - blogerów. Coraz mniej czasu spędzam na pisaniu, ponieważ mam go o wiele mniej, niż wcześniej. Jednak zamierzam wziąć się za siebie i powrócić do swojego hobby ze zdwojoną siłą. Dlatego też, na blogu zaczną zachodzić pewne zmiany. 

      Zobowiązuję się do:
  • częstszego umieszczania recenzji
  • wznowienia programu "Niedziela z Popcornem" - czyli cotygodniowe recenzje filmów
  • większej aktywności mojego 'fanpejdża'
  • częstszych odwiedzin Waszych blogów
  • dodawania informacji o zapowiedziach
     W najbliższym czasie pojawią się recenzję pewnych książek, mianowicie:
     1) Barbara Ciwoniuk "Rokko"
     2) Jennifer Brown "Nienawiść"
     3)Jessica Warman "Pomiędzy światami"

Jedna z nich już dzisiejszego wieczoru! 

Na koniec chciałabym zwrócić uwagę na nowy wygląd bloga i liczę na to, że się Wam spodoba. :)

Pozdrawiam!


You may also like

2 komentarze:

  1. Mam to samo, czasu coraz mniej, a blog "zakurzony". Także mam nadzieję, że jakoś uda mi się poświęcać więcej czasu na hobby. Trzymam kciuki za nas obie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam Was obie i Ciebie i Sylwię -85 za słowo.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.