Zmiany, nowy blog i inne ciekawostki

3 Comments
Niestety zaczął się już rok szkolny, co za tym idzie? Oczywiście brak wolnego czasu. Niestety w tym roku jest gorzej, stali czytelnicy bloga wiedzą, że jestem w klasie maturalnej i czeka mnie nowa matura, która zapowiada się nieciekawie. Póki co nawet nauczyciele nie wiedzą jak ma to wyglądać, a co dopiero uczniowie. Właśnie dlatego rocznik '96 powinien bardziej przyłożyć się do nauki, sama mam taki zamiar. Z tego powodu na "Za górami książek" wszystko ucichło. Jednak mam nadzieję, że nie na długo. Już w ten weekend zabieram się do roboty i chciałam wprowadzić coś nowego. W tygodniu będę umieszczała po dwa posty, w poniedziałki i piątki. Gdy najdzie mnie wena może pojawi się jakaś recenzja w niedzielę, jednak do czerwca nie spodziewajcie się zobaczyć tu dużego ruchu. Po prostu szkolne obowiązki nie będą mi na to pozwalały. 

Kolejną rzeczą, którą chciałam się z wami podzielić jest mój nowy blog, na którego zapraszam. Na twitterze pojawiło się już kilka krótkich wiadomości z linkami, lecz to wszystko. Póki co chciałam spróbować czegoś nowego, świeżego. Blog związany jest z modą. Planuję umieszczać tam newsy związane z tym światem: nowe kolekcje, pokazy, trendy. Pomysłów mam wiele, chociaż boję się, że nie będę potrafiła ich wykorzystać. Póki co pracuję jeszcze nad stroną, ale zaczęłam już umieszczać na niej posty. Zapraszam na "K0L0RS" <klik>.

Jak zdążyliście już zauważyć, zmienił się sposób komentowania. Po ponad dwóch latach korzystania z tego co proponował Blogger postanowiłam użyć Disqus'a. Mam nadzieję, że ograniczy to SPAM do zera. Miałam już dość maili ze spamerskimi komentarzami. Zaśmiecało mi to tylko skrzynkę pocztową. Mam nadzieję, że spodoba wam się ta nowa opcja. Naprawdę wątpię, żebym powróciła do starszej wersji. 

Liczę na to, że te lekkie zmiany nie odrzucą was, czyli moich czytelników. Po prostu pora coś zmienić i tyle. Może wy macie pomysły, dzięki którym usprawnię trochę "Za górami książek"? Jeśli tak to podzielcie się nimi w komentarzach. Tymczasem to wszystko na dzisiaj :)

Zapomniałam wspomnieć, że licznik wejść na bloga przekroczył 100 tyś. nie mam pojęcia jakim cudem. Bardzo wam dziękuję, gdybyście nie czytali tego co raz na jakiś czas udało mi się nabazgrać, zapewne nie prowadziłabym tego bloga. Na pewno w najbliższym czasie pojawi się rozdawajka, czy coś w tym rodzaju. Jednak to dopiero, gdy wysprzątam swoją biblioteczkę, bo póki co książki mam w pudłach i nie wiem, gdzie co i jak. A teraz dobranoc! 


You may also like

3 komentarze:

  1. jak na razie wiem tylko,że nie będzie podstawy i rozszerzenia z historii, bo połączą to w jedno. tak mniej więcej :) pozdrawia świeżo upieczony humanista :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję nowej matury, więc jest to całkowicie zrozumiałe, zawsze na którymś roczniku muszą coś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci powodzenia w klasie maturalnej, bo na pewno nie będzie łatwo, zwłaszcza, że są te zmiany w maturach. Współczuję Ci bardzo. Będę jednak czekała na Twoje posty, a pojawianie się ich dwa razy w tygodniu nie jest wcale złe ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.