PODSUMOWANIE: styczeń 2015

6 Comments

PRZECZYTANE: 
1) Tricia Rayburn "Syrena"
6) Rachel Caine "Wampiry z Morganville. Księga 7: Ostatni pocałunek"
8) Collen Hoover "Losing Hope"

W styczniu udało mi się przeczytać 8 książek. Wynik nie jest zachwycający, ale mimo tego jestem zadowolona. Ulubionymi lekturami miesiąca zostały "Powód by oddychać" i "Tak blisko". Obie książki poruszają ciężkie tematy, lecz głównie są romansem. Miło spędziłam przy nich czas, więc polecam! Niestety "Syrena" nie przypadła mi do gustu, jestem już za stara na tego typu powieści, więc dodaję ją na półkę wymiankową LC. To samo z "Księgą Portali" - tytuł nie dla mnie. 

A jak Wy spisaliście się w styczniu? Mam nadzieję, że poszło wam lepiej, niż mnie :) 



You may also like

6 komentarzy:

  1. U mnie tylko dwie książki w styczniu, bo sesja. O, widzę Morganville <3 Ten tomy był jeszcze fajny, ale końcówka była niestety słaba. W ogóle jakoś ostatnio cieżko mi zadowolić się zakończeniem jakiejkolwiek serii...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuję wyniku, a i ja kilka pozycji z Twojej listy przeczytałam

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie 3 ksiażki, więć nawet z Tobą nie będę konkurować :) Powodzenia w lutym i czkeam na recenzje "Władców Pierścieni".

    OdpowiedzUsuń
  4. Morganville najlepsze! <3 Ja doczytałam do 8 części teraz czekam aż będzie mnie stać na kolejne tomy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paulina Topolewicz1 lutego 2015 13:31

    U mnie niestety tylko 4 książki, a Tobie zazdroszczę tej 8! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, 8 książek! Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.