"30 dni z książkami" dzień 10

10 Comments
Nadszedł 10 dzień z akcją "30 dni z książkami" mam lekkie opóźnienie. Trudno, ostatnio wisi nade mną chmura zadań do wykonania, a brak czasu bardzo mi doskwiera. Tak, więc dzisiejszą lekturą ma być co jedna z moich pierwszych papierowych cudeniek. Od razu wpadają mi do głowy baśnie braci Grimm. Kocham je, od najmłodszych lat byłam zaczytana w tego typu historiach, przez co wyczekuję księcia na białym rumaku. Ale to dobrze, cieszę się, że miałam styczność z twórczością braci Grimm. Nauczyli mnie wielu ważnych rzeczy :)

23.04 - to Światowy Dzień Książki. Nie jest to dla mnie jakieś niesamowite wydarzenie. W końcu nie ma dnia, w którym nie przeczytałabym chociaż kilku stron. Jednak z tej okazji postanowiłam wpaść to księgarni i z uśmiechem na ustach wyszłam z egzemplarzem "Delirium" autorki Lauren Olivier. 
Musiałam mieć jakiś pretekst do książkowych zakupów :)


You may also like

10 komentarzy:

  1. Ja również uwielbiałam i nadal uwielbiam baśnie braci Grimm. Zawsze lubiłam przed snem baśń "O sześciu łabędziach" :)
    Delirium mam na oku, pewnie do soboty będę je miała ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Baśnie braci Grimm to również coś, co od dawna lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak bracia Grimm, ich baśnie należą do wszystkich pokoleń. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem w trakcie czytania "Delirium" i potwierdzam, że dobry zakup.

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak baśnie braci Grimm to było coś :D Ale kieeedy to było ; d

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również nie uważam tego dnia za coś niezwykłego. Każdy mój dzień to dzień książki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień książki dla moli książkowych w tym mnie to nic niezwykłego. a książki braci Grimm również miło wspomina.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też miło wspominam braci Grimm :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.