HIGH FIVE! - Moi ulubieni główni bohaterowie książek

11 Comments

HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...

Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami. 


1. Cat z cyklu o "Nocnej Łowczyni"


Już od pierwszych stron polubiłam Cat. Jej poczucie humoru, szczerość, całokształt. Znalazłam w niej wszystkie cechy, które najbardziej w postaciach cenię. To właśnie przez nią wiele razy sięgałam po "W pół drogi do grobu" i kolejne części.

2. Rose z "Akademii Wampirów"

Z Rose było podobnie jak z Cat. Jest silna i wie do czego dąży. A co najważniejsze, nie poddaje się.

3. Zbihr z "Wiecznej Miłości" [Bractwo Czarnego Sztyletu]

Sama nie wiem dlaczego to właśnie jego tak bardzo polubiłam. Stał się on moją ulubioną postacią z tej serii i mam nadzieję, że tak już pozostanie. 

4. Katniss z "Igrzysk Śmierci"

I po raz kolejny pojawia się motyw silnej dziewczyny :)

5. Cinder z "Sagi Księżycowej"

U Cinder nie znalazłam takich cech jak u Katniss, czy Cat. W niej urzekło mnie coś innego. Nieważne, z której strony się na nią spojrzy widać tylko dobro. 




You may also like

11 komentarzy:

  1. Czytałam jedynie "Igrzyska" - Katniss to odważna i silna dziewczyna, za co ją podziwiam. Chociaż przyznam, że czasami irytowało mnie jej zachowanie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poznałam tylko Katniss i strasznie mnie irytowała. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie znam żadnej z tych bohaterek, chociaż "Akademię wampirów" próbowałam przeczytać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze, ze podobnie jak ja lubisz silne xharaktery w wersji zenskiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bardzo lubię Rose i Cinder, świetne bohaterki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam żadnej z przedstawionych przez Ciebie książek. Mam w planach "Igrzyska".

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo lubię Cat :) Muszę w końcu sięgnąć po kolejne części, bo tylko pierwszą czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam tylko "Igrzyska Śmierci" i jest to najlepsza trylogia jaką kiedykolwiek czytałam ;) Jednak nie jestem do końca pewna czy zaliczyłabym Katniss do moich ulubionych bohaterów :)

    Dopisałam Cię do listy rankingowej :)
    I zapraszam do kolejnych tematów!

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny wybór. :) Zgadzam się, co do Katniss i Rose, a Cinder muszę poznać. :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam żadnej z tych książek niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Katniss strasznie mnie wkurzała. Z jednej strony podziwiam jej bohaterską postawę i umiejętności, z drugiej ma irytujący charakterek. ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.