ERIDO.PL

4 Comments
Dzisiaj mam dla Was krótką informację dotyczącą nowej księgarni internetowej sprzedającej e-booki. Zostałam zaproszona do współpracy ze stroną i stwierdziłam, że z wielką chęcią się tym zajmę. W końcu dlaczego nie? Jednak przejdźmy do konkretów. Księgarnia nazywa się ERIDO i zostanie otwarta już 26 sierpnia o godzinie 18.00. Naprawdę warto czekać. Miałam przyjemność testowania strony i byłam zachwycona. Jest przejrzysta, łatwa w obsłudze, a podział kategorii literatury był genialny. Nareszcie są podkategorie fantasy! Hip-hip hura! Ciekawa jest również kolumna, gdzie znajdują się książki polecane przez blogerów. Dzięki temu zobaczycie kilka lektur, które stały się naszymi ulubionymi. ERIDO będzie przyjemną księgarnią internetową, gdzie znajdziecie wiele genialnych powieści. Zapraszam! 



KLIK



You may also like

4 komentarze:

  1. Dość ciekawie się zapowiada, już czekam na premierę strony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też wkrótce pojawi się zapowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  3. If you do your cleanse and eat a healthy diet with mostly fruits and
    vegetables and very little red meat or no meat
    at all you will feel lighter. Its leaves are
    withered and steamed, not fermented like black and oolong teas --
    green tea's unique catechins, especially EGCG, which may be able to
    obliterate cancer cells without disturbing neighboring tissues.
    These include quercetin, a member of the flavonoid family which
    has powerful anti-inflammatory and anti-cancer properties.


    my web site: Chris Ashenden go!!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.