Liebster Blog #4

4 Comments
Dostałam kolejną nominację do Liebster Blog, tym razem od Sophie Carmen z Books Reviews - zapraszam na jej bloga. Dodatkowo wstyd, ale podkradłam powyższą animacje. Jest urocza :) 
Przejdźmy jednak do sedna, czas odpowiedzieć na kilka pytań.

1. Lubisz oglądać filmy na podstawie książek?Przyznaję się, że tak. W większości przypadków nawet nie wiem, że film jest na podstawie książki. Ups.

2. Czy jest powieść, którą żałujesz że przeczytałaś/eś?Jest to chyba "Pięćdziesiąt twarzy Greya". Z jednej strony książka w ogóle mi się nie podobała, z drugiej chcę wiedzieć co dalej. No i co począć z takim fantem? :)

3. Gdybyś miał/a zmienić tytuł jednej książki, aby był adekwatny do okładki, co by była to za powieść?Nie mam pojęcia. Zniszczyłaś mnie tym pytaniem :D

4. Ktoś z twojej rodziny podziela twoją miłość do książek?Na szczęście tak. Jest to mama, po której odziedziczyłam miłość do literatury. Szkoda, że nie ma czasu na czytanie. :<
5. Lubisz czytać lektury?Książki jak książki. Trochę odpychają, bo trzeba je przeczytać. Jednak niektóre tytuły są naprawdę dobre. 

6. Jeździsz na Targi Książki?
Jeszcze nie miałam okazji, ale mam nadzieję, że w tym roku się to zmieni.

7. Wielkie marzenie?
Zostać sławną pisarką :D Oczywiście się nie spełni, ale pomarzyć można.

8. Dlaczego taka nazwa bloga, a nie inna?Kiedyś blog nazywał się inaczej, gdy dopiero zaczynałam działać w blogosferze. Dopiero po jakimś czasie przyszedł mi do głowy ten pomysł. No powiedzcie, czy "Za górami książek" nie jest fajną nazwą?

9. Coś chciałabyś zmienić w swoim życiu?Przeszłość.

10. Co sądzisz o hejterach?W większości przypadków olewam. Rzadko kiedy wypowiedź takich ludzi jest czegoś warta. W większości to banda kretynów.

10. Ile masz mniej-więcej książek?Około 180 książek, nie jestem pewna, ponieważ na Lubimy Czytać nie mam zaznaczonych niektórych tytułów.



You may also like

4 komentarze:

  1. Ciekawe odpowiedzi :)
    Dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie rodzice nie wiele czytają, ale mama bardziej :) Ale najwięcej książek to jednak dziadek ma ^^ I chyba z tego powodu i ja się zabrałam za kompletowanie swojej biblioteczki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama też kiedys dużo czytała, a teraz nie ma na to czasu. :)
    Bardzo fajne i konkretne odpowiedzi, super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przekozacka animacja :D

    Co do odpowiedzi - ciekawie.
    Fakt, hejtera mi nie ma się co przejmować, bo i tak zajmą się nimi inni hejterzy :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.