30-Day Books Challenge: Dzień 8

7 Comments

Dzień 8: Najbardziej przereklamowana książka

Złamię trochę zasady i zamiast podać książkę, podam serię. Chodzi mi mianowicie o "Dom Nocy" duetu Kristiny Cast i Phylis Christine Cast. Jest to historia opowiadająca o nowo naznaczonej dziewczynie, która staje się wampirem. Pierwszy trzy tomy były średnia, ale dały się czytać. Jednak autorki przesadziły i fabuła poszła w złym kierunku. Wszystko jest przebarwione. Zakończyłam tę serię na 5 tomie i nie mam zamiaru do niej wrócić. Odradzam. 







You may also like

7 komentarzy:

  1. Miałam okazję czytać tylko tą część i jakoś nie zachęciła mnie do przeczytania reszty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście nie miałam, wątpliwej, jak piszesz, przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przełknęłam tyko do momentu, kiedy w pierwszym tomie tą dziewczynę naznacza jakiś chłopak. Dalej nie dałam rady :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam aż 8 tomów i dotarło do mnie, że raczej dalej nie ma co walczyć. Fakt faktem - do szóstego jeszcze jakoś leciało, potem to już była przeplatanka - raz lepiej raz gorzej i wydaje mi się, że autorki pisały po prostu dla kasy. Tak więc podziękowałam serii tym bardziej, że moje wymagania czytelnicze się zmieniły również ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam kilka tomów, potem dałam spokój. Każdy kolejny jest coraz gorszy. Chcę jednak poznać zakończenie, a tak, z czystej ciekawości, więc na nowo rozpoczęłam przygodę z tą serią.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja przeczytałam jak do tej pory wszystkie części i chociaż seria mnie drażni - dalej sięgam po nowe odkrycia Domu Nocy - fakt pierwsza część średnio mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dokładnie tak samo, zakończyłam na piątym tomie i ani śnię do niej wracać!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.