Liebster Blog!

8 Comments

"Za górami książek" zostało nominowane do zabawy w Liebster Blog przez Natalie Rose z bloga "Ostatni rozdział". Bardzo dziękuję za to wyróżnienie i chętnie biorę udział :) 

ZASADY:
-wyróżnienie dostaje się od innego bloga
-należy odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez bloga wyróżniającego
-na koniec wyróżnia się 11 blogów (innych od bloga wyróżniającego) i zadaje się im 11 innych pytań

1. Jaką książkę polecasz wszystkim, ktokolwiek zapyta?
To dość trudne pytanie, z początku zawsze orientuję się kto co lubi. Fantasy, kryminały, dramaty. Jeśli nie mam takich danych to tradycyjnie Harry Potter! :) W końcu kto nie lubi przygód tego czarodzieja?

2.Czy są słodycze, za które możesz zabić?
No nie wiem, czy skłoniłabym się do takiej zbrodni, ale... co ja tam bredzę. Jasne, że tak! Uwielbiam krówki, pychota! I wszystko co ma związek z karmelem. Moją nową miłością jest Milka Oreo - niebo w ustach!
A później przybywa kilogramów...

3.Ciągnie cię do tego co popularne w danej chwili, czy w czasie największego szumu omijasz to szerokim łukiem?
Wszyscy szepczą po kątach o danej nowości, wszędzie pełno reklam - jak tu nie być zainteresowanym? Przyznaję, że kusi i na pewno wiele np. książek chciałabym mieć na swojej półce od razu w dniu premiery. Jednak często mówię "nie" (lub mój portfel mi to mówi, ale ciiii....). 

4.Gdybyś miała wybrać magiczną/nadnaturalną zdolność, co byś wybrała?
Nie mam pojęcia. Nic mi nie wpada do głowy oprócz fotograficznej pamięci. Wyobraźcie sobie jakby mi szła nauka! Szóstkowy uczeń! 

5.Masz jakiś nawyk, lub hobby którego wg ciebie nikt nie ma?
To dziwne, ale często otwieram szafkę, w której mam książki i na nie patrzę. Nie wiem, czy wy też tak macie, oby tak, bo zacznę się o siebie martwić :) 

6.Jaki film możesz oglądać bez końca?
"Harry Potter i więzień Azkabanu" - moja ulubiona część z ekranizacji. Mogę oglądać i oglądać, nikt mnie nie odciągnie. No i oczywiście ekranizacja "Władcy Pierścieni".

7.Jakie jest twoje najmilsze wspomnienie ze szkoły?
Nie przepadam za szkołą. Jestem raczej osobą mało towarzyską i wszystko mnie tam stresuje. Najmilsze wspomnienia mam z Liceum. Poznałam tam naprawdę dobrych ludzi i przeżyłam, w sumie nadal przeżywam super chwile. Najmilsze wspomnienie to zakończenie I klasy i jedna sytuacja z nią związana. Jednak tym się nie podzielę, niby nic takiego, jednak moje i koniec :) Tak, samolubna jestem. Ups!

8.Jak podchodzisz do sportów zimowych?
Jedynym sportem istniejącym jak dla mnie w zimę jest czytanie książki pod kocem. 

9.Jaki smak miał najlepszy dżem jaki kiedykolwiek jadłaś?
Owoce leśne - niebo!

10. Potrafisz wskazać swoją ulubioną bajkę z dzieciństwa?
"Świat według Ludwiczka" - jednak to jak już byłam starsza. Często nadal do tego wracam. Gdy byłam mała siedziałam do północy oglądając jakiś dziwny program i czekałam na "Shin-chana". Nawet nie pytajcie.

11.Twój główny cel na 2014...
rozwinięcie bloga i przeczytanie większej ilości książek niż w 2013. 

Jeśli chodzi o moje 11 pytań i nominacji to muszę was zasmucić. Nie mam pomysłów, moja wena wyparowała. Obiecuję, że następnym razem będę kombinować! 


You may also like

8 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. "Harry Potter"! I krówki! Genialny wybór :3 a dżemu o smaku owoców leśnych jeszcze nie miałam przyjemności jeść :O a jeśli chodzi o sporty zimowe, to high 5! Mam dokładnie tak samo :D

    Pozdrawiam Cię gorąco w te chłodne dni i dziękuję za odpowiedzi :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że mamy podobny gust filmowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krówki! Jak ja kocham krówki... :D Ach, mój ulubiony sport zimowy i dżem, nie ma lepszego :) Ta pamięć fotograficzna, to serio by się przydała, zwłaszcza do nauki wzorów i słówek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo fajniej by było (jako magiczną zdolność), posiąść umiejętność zmieniania się w... np. kota ;). Mogłabym spać do woli i nic a nic bym się sesją nie przejmowała...

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział.
    Więcej informacji tutaj znajdziesz tutaj: http://weronine-library.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award_15.html
    Pozdrawiam Serdecznie!

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujące odpowiedzi i ambitne plany, życzę wytrwałości w dążeniu do celów :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.