PODSUMOWANIE: styczeń 2014

14 Comments

Styczeń już za nami. Trochę się ochłodziło. Chodniki oblodzone, a ja zaliczyłam swój pierwszy i mam nadzieję ostatni upadek. Na szczęście nie miałam nawet siniaka! Łódź powoli kończy ferie zimowe i za dwa dni trzeba się ruszyć do szkoły. Napisać kartkówkę z matmy, pouczyć się historii i odrobić pracę domową z angielskiego. Powiem wprost: nie chce mi się. Lubię mieć wolne, nie wstawać o 6.00, nie malować się. Chciałabym tylko siedzieć pod kołdrą i czytać. Szkoda, że tak nie można. Przejdźmy jednak do konkretów, nie będę was zamęczać bzdurami.

Liczba przeczytanych książek: 6
Liczba zrecenzowanych książek: 6
Liczba obejrzanych filmów: 3
Liczba zrecenzowanych filmów:2
Liczba postów: 30
Wyświetlenia bloga: 4 874

Lista przeczytanych książek:

Lista obejrzanych filmów:
1) "To już jest koniec"

Najlepsza książka: "Blaze"
Najgorsza książka: "Ulica Ukryta"
Największe zaskoczenie: "Zamieniona" (negatywne)


A jak u Was? Ile przeczytaliście? 



You may also like

14 komentarzy:

  1. Za mną też już upadek i wielki sinial na udzie :) Mi jakoś w styczniu czytanie nie szło zbyt dobrze, mam nadzieję, że w lutym się poprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wyniki ;)
    Mi w styczniu poszło całkiem dobrze, bo miałam ferie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie robiłam podsumowania stycznia, więc w zasadzie nie do końca wiem, jak wypadł :) Pewnie dziś pod wieczór się tym zajmę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie wypadło w tym miesiącu 8 :) Za to filmów 0. Coś za coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wyniki! Gratuluję :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. "Uniwersytet..." podobał mi się nieco bardziej niż Tobie. Dobrze się bawiłam. :)
    Reszty nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajne wyniki ;) Ja nawet nie wiem ile przeczytałam w tym miesiącu. Czekam aż mi się opublikuje recenzja o 18tej i wtedy będę uzupełniać zakładki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, super! Ja w tym miesiącu 4 książki, właśnie kończę Grę o tron :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja przeczytałem siedem książek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie o wiele gorzej, ale nie spodziewalam sie melonów po styczniu

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje świetnych wyników :) u mnie również bardzo dobrze, aż 11 udało mi się przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.